Elf.

TANIEC ELFÓW

Na malinowej polanie
Pośród dębowej kniei
Elfy tańczyły nieokiełznanie
Snując mgiełkę nadziei

Las patrzył sowy hukały
Pachniała aura wieczora
Świerszcze akompaniament zagrały
Do arii słowika – tenora

Wicher zaszumiał w zachwycie
Balet elfów wirował
Dźwięki na liście spadały skrycie
Echo i pogłos je chował chował

Nagle aria wieczora ustała
To piorun błysnął z zazdrości
Prysnął kroplami deszczowej złości
Magia polany się rozpływała

Elfy tańczące się pochowały
Artysta tenor odfrunął
Świerszcze w etui skrzypce schowały
Las w mrocznej burzy zatonął

Imiriana
Zaczęłam wyszywać tego elfa, a raczej tą elficę wiele lat temu. Później gdzieś zniknęła w starej drewnianej skrzyni. Odnalazłam ją po latach, dokończyłam.  Złota nitka w opisie wydawała mi się zbyt złota, ale zaryzykowałam i efekt dość ciekawy, chyba nawet elficę trochę ożywiło.
4 thoughts on “Elf.

  1. efektekt złotej nitki jest bardzo elegancki
    skąd ja tę elficę znam?

    przymierzem się ostatnio również do haftu krzyżykowego
    zobaczymy jakie wyjdą z tego twory:-)

    • Jakoś nie po drodze mi ze złotem. Zwyczajnie – nie używam, nie noszę, nie zachwycam się, dlatego podejrzliwie podeszłam do pomysłu zastosowania złotej nitki. Efekt dość ciekawy. Próbowałam wpleść srebrną, jednak odniosłam wrażenie, że przygasza haft. Złoto wpasowało się w kolorystykę włosów, oraz zieleni dookoła.
      Co do haftu krzyżykowego, to chyba jeden z najłatwiejszych, ale czasami cierpliwości wymaga – moją dość często na pokuszenie wodził ;). Ja teraz powolutku próbuję haftu na lnie plus haft tradycyjny (tak to się chyba nazywa). No i jeszcze odkryłam haft kaukaski.
      POWODZENIA w krzyżykowaniu :).

Skomentuj

